Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2017 23:59 - Какъв аромат да изберем за първа среща?
Автор: veselinkolev Категория: Бизнес   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В търсене на любовен еликсирimageimageimageimage

В тази статия ще Ви разкажа за моя опит с парфюмите и срещите. Преди време, когато активно излизах на срещи, за първа среща винаги рисковано избирах аромати, които метафорично казано, да подействат на мъжа като афродизиак - да го опиянят, изкушат, да предизвикат у него желание за съблазън. Не се замислях изобщо, избрания от мен парфюм какво послание носи, как ще бъде разчетено то и изобщо, удачен ли е за първа среща?

Kак да изберем вълшебната отвара?

Много просто, парфюмът трябва да подчертава предимствата на личността, а не недостатъците.
Нека Ви предупредя,че тежките, ориенталски аромати, с пикантна нотка могат да Ви изиграят лоша шега. Наред с мистиката и чувствеността,която носят, те могат да и отправят доста противоречиво послание, което вместо да привлече партньора, да го отблъсне. След няколко пъpви срещи, на които бях с Opium на Yves Saint Laurent, забелязах, че мъжете пренебрегват присъствието ми и оказват повече внимание на момичето с широката усмивка и женствен парфюм, с цветни нотки (напр.Hypnose Senses EDP Lancome). Реших, че Opium е твърде тежка артилерия за първа среща и започнах да го използвам на по-следващ етап, когато човекът, с когото излизам ме е опознал и моята „загадъчност“ няма да го подплаши.
 

Друго откритие, което направих е, че парфюмите с бели цветя и по-конкретно, тези с жасмин, действат ефикасно на първа среща. На лекия, ненатрапчив аромат на жасмина, повечето хора откликват с ентусиазъм. Доста от приятелките ми споделят това мнение,а именно, че на първа среща са имали по-голям успех, с по- леки аромати, като Le Labo Jasmin 17 и Keiko Mecheri Jasmine. Амбър е другата нотка,с която срещите ми се увенчаваха с „успех“. Този аромат дава усещане за топлина, съблазън и очарование. Широко разпространено мнение е, че сладките аромати, като ванилия и сладки източни подправки привличат мъжете. В такъв случай, Hermиs Ambre Narguilй, с лек полъх на неустоима канела, мед и топъл ябълков пай и Anne Pliska – сладко изкушение от ванилия, портокал и амбър са идеален избор за първа среща. Кедър и мускус – никъде другаде тези две съставки не са така умело съчетани, както в Serge Lutens Bois et Musc. Леко пикантен, нежен, сенсуален, този аромат е истинско блаженство за обонянието.
imageimageimage

И така, да се върнем на въпроса, кой аромат беше моята вълшебна отвара, с която първата ми среща прерасна в обвързване за цял живот?

Истината е, че в бързината бях забравила да сложа парфюм, и в последния момент, грабнах първият, който ми попада, без дори да погледна кой е. И познайте, кой беше той - Aquolina Pink Sugar! Сигурно в момента си казвате, не съм, кокетна тинейджърка, която иска да свали най- харесването момче в училище, аз съм вече зряла жена, с по-изтънчен вкус! И аз си помислих същото, след като вече обилно се бях напарфюмирала и аромата се разнесе. „Как можах от всички парфюми, точно този да грабна и какво ли ще си помисли човекът отсреща, че искам?“ Но…, както в покера, не знаеш, коя карта, ще се превърне в твой коз, така и с парфюмите, не знаеш, кой аромат ще се окаже твоя любовен еликсир!












Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veselinkolev
Категория: Бизнес
Прочетен: 19313
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031