Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2014 16:25 - Б ОЙКО БОРИСОВ ПРЕД ПИК: ЛЮТВИ МЕСТАН Е ГЛАВНИЯТ СЦЕНАРИСТ НА КОМПРОМАТА СРЕЩУ МЕН !
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бойко Борисов пред ПИК: Лютви Местан е главният СЦЕНАРИСТ на компромата срещу мен! Прегръдката между БСП, ДПС и Атака е очевидна, категоричен е лидерът на ГЕРБ image image 12:37 | 31.01.2014   image   Автор: Ивайло Крачунов       Share  

"От снимките, които публикувахте ясно се вижда, че ортаците на Лютви Местан и Николай Бареков са търсили да направят активно мероприятие или шантаж срещу мен. Видно е как Корнелия Нинова дава указание на Бисер Петното. Бареков също нашепва в ухото му, което става ясно от общите им снимки. Срещу мен бяха изфабрикувани долнопробни лъжи. Всеки може да се измисли, че някой му е обещавал нещо. Става ясно, че зад компроматите срещу мен стоят БСП и ДПС", заяви пред ПИК Бойко Борисов по повод скандалните снимки, на които се вижда как Корнелия Нинова е в близък контакт с Бисер Петното, а неговият сподвижник Йордан Бонев участва на конференция на младежкото БСП, на което поне до август 2012 г. е бил активист.

 

image

 

"Сигурен съм, че Местан е дълбоко изнервен от срива на коалицията му и от дълбокото обществено недоволство срещу тях. Той е главният СЦЕНАРИСТ на всички компромати заедно с приятелския кръг от фамилията. Моля да напишете сценарист с главни букви", подчерта Борисов пред ПИК.

 

Според него прегръдката между БСП, ДПС и "Атака" е очевидна и всеизвестна.

 

"Снимките, които показвате красноречиво показват поръчителите и изпълнителите на поредния компромат срещу мен", категоричен е Борисов.

 

"Искам да попитам Местан и Сидеров - защо не попитат Орешарски какво прави Бисер Петното на среща с него и дали ще имат смелост да зададат публично този въпрос", завърши Борисов.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10391099
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930